Sider

26.02.2010

Fredagstips!

Photo: H&M
Jeg har fått en del spørsmål angående mitt leopardskjerf fra H&M. Det er egentlig ikke et skjerf, men en sarong som jeg bruker som skjerf. Og gjett hva jeg fant i H&M webshoppen i dag, et som er temmelig likt det jeg har, som flere av dere har hatt lyst på. Løp og kjøp!
I've got alot of questions on my leopardscarf from H&M. And it's actually not a scarf, but a sarong. And H&M just released one pretty similar to mine, so check by their webshop to get it. I love mine!

4 kommentarer :

Ina sa...

Ooh, me like! :) Jeg har egentlig gitt meg selv kjøpestopp, men det kan hende den må oppheves midlertidig...

Ida sa...

Jeg ELSKER leopardmønster ;) Nydelig :)

Pia sa...

Jeg er svak for leopard mønster:) Skjerfet var fresht!

Ladybird sa...

Ina: dette er ihvertfall ikke en dyr investering ;)

Ida: Og hvis det er like deilig mykt som mitt, så anbefales det virkelig!

Pia: herlig er det, liker kontrastkanten ;)