Sider

10.01.2010

Voilà


Photos: ladybird
Jeg liker franske makaroner. Jeg elsker de rettere sagt. Derfor var gleden stor da jeg oppdaget et nytt sted som selger disse søte små i Oslo. Sebastien Bruno på Frogner. Og jeg tør påstå at disse var hakket bedre enn Pascal sine til og med. Også snakker innehaveren sjarmerende fransknorsk, han overleverte meg posen med disse med et lite "Voilà". Lykke!
I like french macaroons. No, I actually love them! That is why these small cuties brought a smile to my face, I got them yesterday, discovering yet another place selling french macaroons in Oslo. Sebastein Bruno is the place. And I actually think these ones was even better than the ones from Pascal. Happiness!

10 kommentarer :

Unknown sa...

PasAte por el blog y participa en nuestro sorteo! Un beso

Krusedull sa...

Du må smake på sjokeladekakene hans. Helt sykt gode..den med appelsin!!

Dreamgirl sa...

Herlig :) Skulle ønske det fantes slike her jeg bor

Ladybird sa...

Jopapi: Gracias, voy a visitarla ;)

Krusedull: takk for tipset, den skal jeg teste ut ved en passende anledning ;)

Ellinor: De er herlige ;) Må nytes når du har muligheten!

CHRISTINAFRAAS sa...

fantastisk! dit vil jeg! misunner deg kommende londontur også.. vil ikke ha hverdag, vil ha mere shopping og champagne!

Cecilie sa...

De ser så gode ut, jeg har aldri smakt franske macaroner før - tror ikke de selger de i Tromsø... Vet hva jeg skal prøve neste gang jeg besøker hovedstaden =)

B a la Moda sa...

Oh, wow!They look yummi. I have never tried these sweets but I would love to.

xoxo
B* a la Moda

Cathrine sa...

Naaaam, det så jævlig godt ut! Synd jeg slutta å spise sukker i DAG! :p hehe..!

Anonym sa...

Jeg har aldri smakt dem, men de er jo skikkelig "hotte" for tiden, så jeg blir stadig fristet! Heldige deg! :D

Ladybird sa...

ChristinaFraas: london er slettes ikke galt det nei ;) Du kan jo forlenge Parisfølelsen med noen franske makaroner ;)

Cecilie: Det må du så absolutt ;) Synes du skal ta deg turen til oslo snart jeg ;)

B a la Mode: ohhh...then you have something to look forward to ;)

Cathrine: he he he...skal prøve å unngå å legge ut slike fristelser heretter ;)

Ceciliemaria: prøv de neste gang du har mulighet ;)