Sider

30.01.2010

Through the Trees

Photos: ladybird
Måtte jo selvfølgelig stikke en tur innom Urban Outfitters da jeg var i London. Elsker deres miks av produkter, de har så masse digg! Blant annet dette lille smykketreet som nå har fått plass på kommoden min. Er det ikke fint? Det har masse plass til alle dingendangeløredobbene mine!
Always have to stop by Urban Outfitters. They have such a great mix of products. This time I found this jewelry stand and I adore it. It even have room for all my hanging earrings and loops!

11 kommentarer :

Anonym sa...

so cool! love it!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Herlig å kunne se alle øredobbene man har, i hvertfall de man bruker mest, lettere å variere osv. Faboulus! :)

Mia sa...

Så søtt! Urban Outfitters er fantastisk!! =)

blabla sa...

Oh! I could need one of those! Super cute:)

wenche sa...

å jeg ekser urban outfitters, er et skattekammer hele butikken!
Jeg tror jeg må herme med dette treet.....

Ladybird sa...

Cristina: It feels quite nice to organize all those earrings ;)

Rock'nRollBallerina: Så absolutt! Har hatt et litt annet system før, men klarte å fylle det opp,men på dette treet er det masse plass :)

Mia: Urban Outfitters er genialt ;)

Karobaro: Det var utrolig deilig å organisere øredobbene ;)

Wenche: virkelig et skattekammer, kunne lett kjøpt bort mye av lønna der ja ;)

Marte sa...

ojj, nå ble jeg grønn av misunnelse kjenner jeg;) he he.. stilig!

Liss sa...

Så smart! Kjempefint smykketre! Og ekstra herlig når det kan brukes til øredobber også! :)

Ladybird sa...

Marte: he he he...kan skjønne det, du er litt som meg du, liker smart oppbevaring ;)

Liss: Dette er knall, elsker det, får jo plass til så mye ;)

Eastsidestar sa...

Hehe. Akkurat den har jeg og. :) Jeg er sikker på at du og jeg hadde vært supre venninder irl. Knis.

Ladybird sa...

Milk&Honey: ha ha ha...det tror jammen meg jeg og ;) Kunne vært riktig så koselig :) Finbt tre du har da ;)