Sider

09.01.2010

Shut down


Photos: ladybird
Strømbrudd i hele kvartalet. Egentlig ganske koselig, jeg har nemlig full batterikapasitet på Mac'en, masse levende lys og franske macaroner. Så nå sitter jeg under dyna med min kjære Mac på fanget og hører på min nye spilleliste på Spotify. Life is good.
The electricity have shut down, on the whole block where I live. So I lighted all my candles, jumped into bed and are enjoying the candlelit apartment with my Mac on my lap, eating french macaroons. Cosy, yes indeed!

8 kommentarer :

L sa...

Da er det ingen problemer da. Sitter selv under dyna og spise brownies og ser paa The Office paa pcen

Ladybird sa...

MissL: No problemos ;) Det er riktig så kos. Strømmen kom tilbake for en halvtime siden, men da var leiligheten rukket å bli så kald at jeg fortsatt koser meg under dyna ;)

Lise sa...

Kooooooos!!!!!!!!

Ladybird sa...

Lita: det var veldig kos ;)

BRUDEPARET sa...

Så koselig! :)

Ladybird sa...

Monique: og jammen meg skjedde det i dag også ;)

Kine sa...

har på følelsen av at du bor i nabolaget mitt..her forsvant også strømmen samme dagen,er det nydalen?(eller rundt der..)isåfall, hva synes du om stedet? :)

Ladybird sa...

Kine: da har nok strømmen gått flere steder ;) Jeg bor ikke i Nydalen, men er der ganske ofte, for der ligger kontoret jeg jobber for ;)