Sider

19.01.2010

Produkter på farten



Photo: Ladybird
Tre favorittprodukter i vesken til frøken Reisefot. Glominerals Perfecting Powder som matter ned blanke neser, glominerals fuktighetsspray er en venni nøden på flyreiser og hotellrom med tørr luft og Smashbox sin Photo OP under eye Brighetener som gjør at jeg i det minste ser litt mer våken ut enn jeg føler meg.
Three products for travelling ladies like me. Glominerals Perfecting Powder makes that shine disappear, glominerals hydrating mist keeps my skin moisturies even om flight and Photo OP under eye Brightener makes me look awake when I feel like a zoombie.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Du er heldig som får reise så mye =)

Liss sa...

Den saken fra smashbox som du bruker for å se mer våken ut hørtes virkelig ut som noe for meg.. Regner med at den forminsker/ tar bort mørke ringer under øynene? Hvor dyr er den og hvor får man evt. kjøpt den?? :)

Ida sa...

hei! fantastisk blogg!
har et lite spørsmål...jeg skal til New York neste måned og lurer på om du har noen tips for produkter jeg bare MÅ kjøpe med hjem? :) du har jo testet ut en del du har kjøpt over nettet! kan være hva som helst :)!

mange klemmer ida:)

Ladybird sa...

Stylebym: Det sier jeg til meg selv også ;)

Liss: jeg kjøpte den på MakeupMekka og jeg mener den kostet 240,- kroner eller noe i nærheten. Den er veldig flott for å åpne øynene når man føler seg sliten og trøtt. det er en lys hudfarget krem med glans, som virker lysreflekterende. Hvis du har mørke ringer så vil ikke denne dekke de i samme grad som en concealer, men den fungerer supert for å tilføre litt mer lys til øyepartiet. Den gir en veldig flott effekt. jeg bruker den også langs amorbuen og litt i underkant av underleppen min, da det gir en veldig flott forstørrende effekt :)

Ida: Heldiggris! Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt meg turen innom bigelow, de har et eget utsalg i NY og er en opplevelse i seg selv, jeg elsker deres mintelipglosser. Ellers ville jeg kjøpt meg produkter fra Smashbox og Nars. Smashbox har flere produkter jeg er veldig glad i, de har en god primer, o'glossen deres elsker jeg, ellers er Photo OP veldig god :) Fra Nars ville jeg helt klart kjøpt roughen i fargen Orgasm som er legendarisk! Ellers ville jeg gått til en av alle de små parfymeributikkene som finnes der borte og funnet meg en personlig parfyme, ikke av typen du får på taxfree, men virkelig en spesiell en. (Det har jeg planer om å gjøre i London i helgen) Ellers er hårpleie veldig billig der borte, så det er bare å hamstre av dine yndlingsmerker ;)

GOD TUR!

Liss sa...

Tusentakk for svaret! :) Det høres ut som et kjempe bra produkt, men jeg trenger kanskje helst en veldig bra concealer jeg da.. :)

Ladybird sa...

Liss: Da er nok ikke denne helt det rette nei, men helt fantastisk er den ;)