Sider

26.01.2010

Bright bright yellow



Photos: ladybird
Hele tre ganger spottet jeg disse knalle, gule skoene i London. Hver eneste gang påført en hipp japansk jente. Jeg lot meg fascinere ved første øyekast, jeg snudde meg fortsatt ved andre øyekast og ved tredje øyekast var jeg forelsket. Kjære søte japanske jenter, hvor er disse knallfargede godbitene fra? jeg vil også ha!
The bright yellow booties. I spotted they three times during my London weekend. Everytime on some chic japanese legs. I liked them the first time I saw them, I was intriuiged the second time, I fell in love the third time. I want these bright yellow booties. Where do I get them, you fashionable japanese girls?

8 kommentarer :

frk.bustad sa...

Det er Dr. Martens sine Pascal (se http://www.amazon.com/Dr-Martens-Pascal-Vibrant-Yellow/dp/B001IZZAQ0/ref=cm_cr_pr_product_top) :) Man kjenner lusa på gangen... Er de ikke kule!???

Ladybird sa...

Åhhhh tusen takk søte :) Jeg syntes det var noe veldig kjent med den fasongen, men syntes det var så snodig at jeg bare så de på japanske turister at jeg ikke tenkte tanken på Dr.Martens. Du er og blir en knupp skjønne!

Ina sa...

Åh, de var jo helt fantastiske!! Skjønner at du falt for dem!

Ladybird sa...

Ina: de er helt rå! jeg snudde meg helt rundt etter de ;)

Maria sa...

haha! morsomt. og utrolig kule var de og.

Ladybird sa...

Ja Maria, de er jo helt rå!!!!

Julie sa...

De er så kule! Har lenge harr lyst på rosa, men disse var jo også veldig fine :)

Ladybird sa...

Julie: Nå fikk jo du fristet meg med de rosa og, de knallrosa er jo sååå fine de og ;)