Sider

22.12.2009

Flamingo kitschy...


Photos: ladybird
Da jeg var hos en venninne i kveld tipset hun meg om denne norske nettshopen. Flamingo.no. En morsom nettbutikk med masse kitsch, retrovarer og vintagefunn. Snuppa mi hadde blant annet kjøpt seg disse søte Matryoshkadukkene. Ta en titt innom Flamingo, kanskje du finner deg noe gøyalt!
One of my girlfriends told my about this webshop called Flamingo, selling kitsch-, retro- and vintagestuff. She had gotten herself these cute matryoshkadolls. I think I will get myself some stuff as well.

11 kommentarer :

Stian sa...

haha, sånne dukker er dødsstilige! husker at jeg som liten synes de var kjempegøy å leke med!
Skal sjekke flamingo ut nå!:)

ella sa...

der kjente jeg lommeboka bli veldig mye tommere. for en herrlig side!:)

Ladybird sa...

Stian: de er veldig festlige, husker jeg drømte om å få en slik da jeg var liten. Nå har jeg jo en ypperlig mulighet til å kjøpe meg mange, i og med jeg reiser til østeuropa jevnlig ;)

Ella: Det er lov å kjøpe noen gaver til seg selv også, ikke bare julegaver til alle andre ;)

Frida sa...

Kul nettbutikk, må nok handle derfra. Takk for tipset:)

Kristiane sa...

ÅÅ så gøy! Er så enkelt og greit med gode nettbutikker når de er norske:)
God jul!

Cecilie sa...

Så gøy med morsomme nettbutikker, takk for videretipsing =) Her skal jeg inn å titte
Riktig god jul til deg

b.ø sa...

god jul favorittbloggeren min :)

BRUDEPARET sa...

Hei snuppa! Ville bare ønske deg en fantastisk god jul sammen med de du er glad i! Juleklemmer fra meg

Jorunn sa...

Kjempe stilig side, var inne å tittet nå...

Unknown sa...

Fantastisk side:)

Ladybird sa...

Så hyggelig at ere likte den, de har masse godbiter der inne ;)