Sider

02.12.2009

Dama si...





Photos: Elle UK
Helena Christensen er dama si det. Hun må da være noe av det vakreste som finnes på denne jord. Og übercool. Jeg digger Helena, og jeg tror det er mange av oss. Hun er visstnok like smashing i virkeligheten. Jeg har en venninne som endte opp siden av Helena på kafe i København. Man føler seg ganske grå når man er bakfull og havner ved siden av en av verdens vakreste kvinne på kafe en søndagsmorgen. Det vet jeg om ei som villig skriver under på.

Helena pryder coveret av neste britiske Elle, det blir med meg hjem så snart det finnes i bladhylla. Hvis du vil ha en bit av vakre Helena og hennes siste Elleshoot, så kan du titte på backstagevideoen på Elle UK sine sider.

(Jeg lurer på om jeg kan sette opp "bein som Helena Christensen" på julegavelista si...Jeg har vært ganske så snill...)

Helena Christensen. I am pretty sure she is the most beautiful woman on this earth. I just love everything about her. Can't wait for Elle UK latest issue, where she is a stunning covermodel. Helena rocks! Hard.

2 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Hun er bare helt rå. Tror jeg også skal be julenissen om lengre ben, hehe:) 162cm!

Ladybird sa...

*snydesign: Vi har da vært veldig snille i år, har vi ikke? ;)