Sider

17.12.2009

161209


Photos: ladybird
Denne grå kjolen falt jeg for sist jeg var i Riga. jeg nappet den med meg uten å prøve den, noe jeg ofte gjør med klær jeg er ganske sikker på hvordan sitter. Det jeg ikke forutså var at enne kjolene var veldig kort, en del kortere enn jeg trodde. Så løsningen er å bruke en annen kjole under, denne dagen endte jeg opp med paljetter. Funker det.
Kjole i grått fra Zara
Paljettkjole fra Zara
Skjerf fra H&M Mann
Strømpebukser fra H&M
Kåpe fra Vila
Veske fra Mulberry
Armyboots fra Bianco Footwear
Dress in grey and sequindress from Zara. Sequindress worn under the grey one, cause it was a bit shorter than I did imagine. Scarf and stockings from H&M, handbag from Mulberry, coat from Vila and armyboots from Bianco Footwear.

4 kommentarer :

Flit About sa...

Elsker paljettinnslaget. Veldig bra valg!

Ladybird sa...

Filt About: Takk, det var den kjolene eller et veldig fargerikt skjørt...da ble det glitter ;)

Inger sa...

jeg rpøvde denn epå Zara tidligere i høst, og angrer fortsatt at jeg ikke kjøpte den. Hadde blitt topp for meg da, isteden for kjole - men fin var den:)

Ladybird sa...

Inger: Jeg liker godt kjoler med lange ermer, selv om denne var noe kort ;)