Sider

01.11.2009

Test: Mini Slant Tweezerman




Photos: Ladybird
Som nevnt før fikk jeg tilsendt en Mini Slant Tweezerman pinsett i reiseetui fra MakeupMekka for en stund siden. Noe som var midt i blinken, da jeg har lagt til meg en råflott vane med månedlige besøk hos Øyenbrynstylisten Fred Hamelton. En god kvalitetspinsett er viktig for et godt resultat og mye enklere napping av brynene. Jeg har allerede en Tweezerman pinsett i normalstørrelse som jeg er veldig fornøyd med og regnet derfor med at denne reisevarianten ville falle i smak.

Og det gjorde den så absolutt. Den er riktignok litt mindre enn de pinsettene jeg er vant med, men er veldig lett å jobbe med. Noe av det viktisgte med pinsetter er selve utformingen på selve klypa på tuppen og om den har god gripeevne. Jeg kunne tenke meg at denne var en tanke flatere på tuppen, slik at man fikk enda bedre tak i små inngrodde hår. Men det er også det eneste jeg har å utsette på denne pinsetten. Den har fått fast plass i sminkepungen. Forskjellen på en rimelig pinsett og en litt dyrere variant er enorm. Det ville aldri falle meg inn å kjøpe en billig pinsett igjen.

Nevnte jeg at Tweezerman har livstidsgaranti?! Det er noe annet enn H&M pinsettene som mister gripeevnen etter svært kort tid. Anbefales for alle som er litt ekstra nøye med brynene sine.

I got this travelsized Mini Slant tweezer from Tweezerman from a site called MakeupMekka. I have a thing for eyebrows and know that it's certainly a difference between cheap tweezers and the more expencive ones. I really loved this Mini Slant Tweezerman, it is easy to use and really grabs those difficult small hairs that a cheaper tweezer won't handle. Now this tweezer is a regular in my makeup bag. Can't go anywhere without it.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Gode pinsetter er et must!

Ladybird sa...

Absolutt, det er så irriterende med dårlige pinsetter! :)

Anonym sa...

pris? :)

Ladybird sa...

119,- hos MakeupMekka ;)