Sider

27.11.2009

The Showmanship






Photos: The Showmanship
Jeg vil dele en av mine favorittblogger med dere. The Showmanship. Ingrid, den fantastiske snella bak bloggen, fascinerer meg dag etter dag med sin utrolig vakre blogg. Hun har et utrolig godt øye for estetikk og klarer å få til en helt egen stemning i bildene på bloggen. Veldig mange av plaggene hennes er ting du finner i mange garderober, men hennes måte å sette de sammen er ganske så unik. Jeg digger måten hun spiller på det feminine og  den nostalgien som går som en rød tråd gjennom hele bloggen. Len deg godt tilbake med en kopp te når du først sjekker ut denne bloggen, du kommer til å tilbringe en hel del tid der. Enjoy!
The Showmanship. A beautiful blog run by a beautiful girl. Ingrid knows what strings to pull, she knows exactly how to put her items together and it all ends up in this beautiful inspiring blog. The Showmanship. Check it out. I know you will like it.

7 kommentarer :

Rock'n Roll Ballerina sa...

Veeeldig fine bilder!
Sv: jasså...håret lever sitt eget liv inne i mellom:) Men du, det er fint å ikke alltid se ut som om man er stylet også. Se bare på Kate Moss, ser ikke akkurat ut som om hun bruker mye tid på håret, når hun i realiteten sikkert gjør det:) See you!

Anonym sa...

Enig - nydelig blogg! Bildene fra Paris var helt fantastiske... :D

Benedicte sa...

jeg synes hun er såååå pen jeg!!!!! og vakre bilder, ikke minst

Polliani sa...

veldig bra blogg. keep up the good work

Ladybird sa...

Rock'nRollBallerina: Godt eksempel hun kate Moss ;) Mitt hår er dessverre lite å gjøre med, det lever sitt eget liv og det må jeg nok bare innfinne meg i ;)

Ceciliemaria: bloggen er virkelig flott, verdt å følge med på ;)

Benedicte: Hun er utrolig vakker. Slik vakker alle jenter vil være. Ikke slik typisk vakker som mange er, men hun har noe særegent over seg som gjør henne veldig bemerkelsesverdig :)

Polliani: Thanks ;)

Cybele sa...

I love Ingrid Holm too. Beauty AND Brain

Ladybird sa...

cybele/yuki: The perfect combination. She is amazing. Truly!