Sider

18.11.2009

Rubber rebel


Photos: ladybird
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli komfortabel med lebestift, ja til og med like det ganske godt. Men der er jeg altså nå. Jeg foretrekker å kombinere fargesterke lepper med en ellers casual stil. Som i dag. Da jeg trakk på meg gummistøvlene og gikk ut i regnet med mørke rosa lepper. Hvis du skulle bli fristet til å spørre, nei jeg er ikke blitt så rebel at jeg går ut i bare gummistøvlene og lebestift.
Today I went rubber and rebel. I was wearing my dark pink lipstick and rubber boots (and some casual clothes indeed). I prefer to combine my bright lips with casual outfits.

4 kommentarer :

Bobby sa...

Ring meg hvis du går ut i bare leppestift og gummistøvler a.

Betty sa...

Likte støvlene dine! Enkle og fine. Hvor er de fra?

Mina sa...

vurderer å begynne med sterke leppefarger til hverdags, ikke bare fest..men blir ikke helt vant til det..

Ladybird sa...

Bobby: he he he...es milu tevu!

Betty: de kjøpte jeg på Bianco Footwear i fjor, liker at de er så enkle..men allikevel litt annerledes.

Mina: Do it, det er en vanesak ;) Når jeg kan lære meg å bruke lebestift kan alle det ;)