Sider

01.11.2009

Loving you is FUN!


Photo: Weheartit

6 kommentarer :

jeanette sa...

nydelig bilde! Og din nye Mitzy tote er utrolig stilig! Venter selv på en større pakke i posten fra min kjære ebay :D Klarer nesten ikke vente =)

Ladybird sa...

Jeanette: Jeg er blitt veldig veldig glad i den veska ;) Ebay er genialt! Kjøpte du deg noe fint? :)

jeanette sa...

Vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten ebay! Har endelig kjøpt en Linea Pelle dylan zip tote! supernice =)

Ladybird sa...

he he he...ikke jeg heller, handler jo nesten alt der ;) Den vesken er flott, er det ikke den Lauren Conrad er å se med både titt og ofte? ;)

Jeanette sa...

ikke helt den samme.. Jeg venter den med to små og en stor lomme foran.. Lo B. og Audrina P. har den vet jeg ;-) Du får gå inn på bloggen min å se når den kommer ;p

Ladybird sa...

Aha...I see ;) den er flott den! jammen meg er The Hills jentene glad i disse veskene ;)