Sider

08.11.2009

Girl about town


Photo: ladybird
Når jeg først ble bekvem med rød lebestift så åpnet det seg en helt ny verden med lebestifter for meg. Noe som resulterte i at jeg investerte i denne knallrosa lekre saken før festligheter på lørdag. Jeg fant meg også to andre farger, men disse var de dessverre utsolgt for. Girl about Town fra MAC er en rålekker knallrosa farge jeg allerede har blitt veldig glad i. Anbefales!

Dette er så typisk meg. Når jeg først går fra å ikke like noe, til å like noe, så blir jeg så frelst at jeg gir bånn gass. Lebestifter i tingen i disse dager.
I love my new bright pink lipstick from MAC. Girl about time is my new favourite lip color.

3 kommentarer :

linn pinn sa...

MAC sin sminke er jeg stor tilhenger av:)
den leppestiften så helt nydelig ut! :)

Hilde N sa...

Jeg føler liksom ikke at jeg kler leppestifter og sverger til gloss bare, men det er jo litt kjedelig i lengden...
Håper jeg blir leppestiftfrelst en gang også :)

Ladybird sa...

LinnPoinn: Jeg elsker MAC sine produkter, og sminkepunger rommer nå både blush, øyenskygger, eyelinere, pensler, lebestift og masse lipglosser. og selvfølgelig Mix+ ;)

Hilde N: Det er bare å kaste seg ut i det, jeg har kun vært en lipglossjentene, men nå har jeg virkelig fått smaken for lebestift. Elsker det! ;)