Sider

15.11.2009

Børstefin


Photo: ladybird
Jeg liker ordning og reda i sakene mine. Derfor har jeg vært litt bekymret for de stakkars sminkebørstene mine som har ligget løst i sminkepungen. Det kan umulig ha vært så bra for de. Derfor kjøpte jeg meg et tannbørsteetui, så slipper de å ligge løst i sminkepungen sammen med all sminken. En egen børstemappe hadde sikkert vært den ultimate løsningen, men det blir ekstra baggasje for meg, Med all reisingen min liker jeg det enkelt, så et tannbørsteetui får være en god erstatter. jeg er helt sikker på at børstene mine er mer fornøyde nå!
I've been a bit worried about my makeupbrushes, as they have been put into my makeupbag together with rest of my makeup. So now I decided to get them a toothbrushcase, I'll bet that will keep them happier!

8 kommentarer :

Anonym sa...

Hvor er det du kjøper sminkebørstene dine?

Mina sa...

så lurt :))

Ladybird sa...

Anonym: jeg kjøper de fleste hos Visage ved Youngstorget, fantastisk butikk med sminke, hudpleie og hårpleie. Men ikke gå inn dit uten penger, det er nesten umulig å forlate butikken uten å kjøpe noe ;) Disse du ser på bildet er veldig gode og billige. Det er litt begrenset hvor mye penger jeg bruker på koster, men jeg holder meg unna de aller billigste fra kjedebutikkene. Ellers handler jeg også koster fra MAC (supergode), Glominerals og foundationkoster fra ID Bare Escentuals og Everyday Minerals :) Stikk innom Visage, jentene der er veldig flinke og hjelpsomme og de fører flere av mine yndlingsmerker!

Mina: Ja, nå syntes jeg selv at jeg var veldig smart ;)

Inger sa...

åh, så bra tips! jeg har engen børstemappe for korte/små børster, men har mange lange og. Nå skal jeg kjøpe et ekstra tannbørsteetui på vei heim i dag:D skal jo ut og flyt il oslo igjen i morgen.

Liss sa...

Smart! Du er kreativ med disse etuiene dine! :) Hvor hadde du foresten kjøpt det banan etuiet?? :)

Ladybird sa...

Inger: He he he...da er det bare å kaste seg rundt å få fatt i et tannbørsteetui ;) Jeg har funnet ut at dette var svært så hendig og er nå på jakt etter et til som mine kajaler skal få ligge i ;)

God tur! Kanskje vi sees på Gardermoen, jeg flyr tur/retur Kristiansund i morgen :)

Liss: ha ha ha..jewg er etuidamen ;) Banan bunkeren min fikk jeg av noen venninner som hadde kjøpt den i en butikk som en kamerat av de eide, denne butikken ligger visstnok på Hamar...så kanskje ikke i nærheten av deg?! men jeg vil tro de kan ha denne flere plasser, du får holde utkikk ;)

BRUDEPARET sa...

OI, det var jo et skikkelig bra tips! Tusen takk - det skal jeg ta til etteretning med en gang! :D

Ladybird sa...

Monique Lund: Jeg kan ihvertfall bekrefte at det er veldig praktisk, nå vet jeg hvor jeg har de ;)