Sider

26.11.2009

6 Pailletten


Paljetter er i skuddet som aldri før. både i den inneværende sesongen og neste. I garderoben har jeg et paljettskjørt, noen paljettopper, en paljettlue og en paljettkjole. Men skulle gjerne hatt en bukse og. Man vil jo alltid ha det man ikke har. Her er seks frøkner som har stylet sine paljettplagg på en inspirerende måte. Paljetter er gøy, og en super måte å sprite opp et hverdagsantrekk.


Photos: Elle Netherlands, Weheartit
Sequins are fun. Both as partywear and everyday glamour. These six ladies show six different ways to wear your sequins.

11 kommentarer :

Cecilie sa...

JEg er selv på utkikk, og har fått tips om at bikbok har både tights og en ala harembukse, lik den i midten nederst ;-)

christine sa...

Paljetter er hot!
Hvor er skjerfet på det øverste bildet fra ?:) Så deilig ut !

BRUDEPARET sa...

Jeg eeeeeelsker paljetter! Halleluja!

Camilla sa...

Jeg elsker paljetter. De kan man bruke til alt bare man dresser opp og ned i forhold til anledningen.

Ladybird sa...

Cecilie: jeg har tittet på noen både på BikBok, Zara og H&M..men liksom ikke funnet noen jeg bare MÅ ha :) Men kult er det!

Christine: Det bildet er hentet fra en side med inspirerende bilder, så det vet jeg ikke dessverre :) men ja, det ser veldig deilig ut!

Monique: veldig fint er det ;)

Camilla: Rightie, det er en perfekt måte å friske opp et antrekk :)

linda-mari sa...

Jeg er så sykt lei av paljetter nå:P

Ladybird sa...

linda-mari: da er det bare å stålsette seg, fpr kjedebutikkene kommer til å bugne av paljetter til våren også. Når man spurte designerne bak blant annet BikBok for hva de satset på til våren så var det Paljetter, paljetter, paljetter :) Som alle andre ting som har overlevd mange sesonger (studsene, som er blitt flatere, mindre rocka og mer maljelignende, eller gladiatorsandaler som også har blitt mindre rocka og mer tribal, etnisk inspirert) vil vi helt sikkert se en utvikling :) men ja, jeg kan se hvorfor du har blitt lei ;)

Barbro Andersen sa...

I sooo want a sequined pant/leggin-ish <3

Ladybird sa...

Barbro: Get some Barbro, you will rock 'em ;)

Anonym sa...

Hei:) Er på utkikk etter biker boots med lav hæl. Og da kom jeg over bloggen din. Lurte på om du vet hvor de bootsene på det øverste bildet er fra? Evt. hvor du har tatt bildet fra?

Lina:)

Ladybird sa...

Lina: Det øverste bildet er hentet fra WeHeartIt, så det er nok temmelig vanskelig å finne ut hvor støvlettene er fra dessverre. Tenker du på slike lave bikerboots som jeg har? De har de fortsatt på Bianco i såfall, en av favorittparene mine ;)