Sider

19.10.2009

Suede nail polish?

Photos: OPI
Du leste riktig. Neglelakk med en semsket look. OPI lanserer en egen "Suede" kolleksjon i høst. Jeg må innrømme at det trigget nysgjerrigheten min. Jeg er dessverre ikke helt overbevist av disse fargene, det var ingen av de som fristet egentlig. Men hvem vet, jeg elsker jo suede, så det kan godt hende jeg ender opp med en slik lakk.
Yupp, that is right. Suede nail polish. OPI launch a "Suede Collection" this fall. I sounds kinda intriguing. I just can't imagine how a "suede" nail polish would look like.

9 kommentarer :

B.Ø sa...

Må innrømme jeg ble litt nysgjerrig selv. Hvor kjøper du neglelakkene dine? online altså :)

Anonym sa...

Denne frøkna har testet alle lakkene, både som de er og med essie matte about you og vanlig topcoat
http://www.scrangie.com/2009/08/opi-suede-collection-fall-2009.html

Jeg bestilte OPI Ink og You Don't Know Jacques fra Suede kolleksjonen for en nesten en måned siden, men venter fremdeles i spenning.

Du burde vel prøve "Ink" siden du er på den blå bølgen ;)

BRUDEPARET sa...

oi, dette så utrolig spennende ut - selv om jeg ikek følte at noen av de fargene var helt min ting... men som du sier - det er alltid arti å prøve noe nytt!

Ladybird sa...

B.Ø. Jeg er en skikkelig Ebay addict og handler masse der. Så det er stort sett dere neglelakkene mine hamstres inn, eller når jeg er på utenlandsreise :)

Anonym: takk for tipset, det må jeg sjekke ut. Blir spennende med noen bilder av disse lakkene :)

ha ha ha..jeg burde vel velge den blå ja, nå som jeg er hekta på min Blue Poison ;)

Gled deg til You don't know Jaques, jeg har den originale versjonen og elsker den! ;)

Monique: Det høres jo ganske snålt ut, må få sett noen bilder av hvordan den er på...men vet sannelig ikke vhilken farge jeg skulle valgt hvis jeg skulle hatt en...kunne tenkt meg en knallrød en i denne effekten jeg ;)

Anonym sa...

http://www.flickr.com/photos/lextard/

Tulipe Noir sa...

Jeg har vært ganske nær ved å kjøpe hele kolleksjonen flere ganger men ender hele tiden opp med at jeg egentlig ikke trenger de. Hele kalaset fås kjøpt på Ebay til rundt 240 kr inkl frakt. Fristende? Ja! :) Man får ganske lyst etter de bildene som http://www.scrangie.com har lagt ut. NAM!

Ladybird sa...

Anonym: takk takk ;)

Tulipe Noir: Jeg kan tenke meg at du har siklet litt på denne. jeg må innrømme at jeg ikke er overbevist enda. Skulle jeg hatt en slik lakk måtte den nok blit i en dyp rødfarge eller sort. Jeg er kjedelig ;) Du kan være den crazy på neglelakkfronten ;)

Anonym sa...

hvor kan man få tak i OPI neglelakk i norge?

Ladybird sa...

Jeg kjøper stort sett mine på Ebay eller utenlands. Eneste plassen jeg vet man kan kjøpe de i Norge, er på Kicks parfymeriene :)