Sider

12.10.2009

121009








Photos: ladybird
Singlet fra Selected Femme
Genser fra Zara
Tights fra Bik Bok
Oversized cardigan fra Diane von Furstenberg
Belte fra H&M
Skjerf fra H&M
Pumps fra Bianco Footwear
Veske fra Charles&Keith
Neglelakk fra OPI i fargen "Lincoln Park after dark"
Tank from Selected Femme, longsleeved t-shirt from Zara, tights from Bik Bok, oversized cardi from Diane von Furstenberg, belt and scarf from H&M, handbag from Charles&Keith, Pumps from Bianco Footwear and OPI nailpolish in #Lincoln Park after dark.

7 kommentarer :

Style Spot sa...

Dette antrekket er kjempe kult! Den DvF cardiganen ser helt nydelig ut, og så god og varm :)

Anonym sa...

jobber du for bianco, siden du bare bruker bianco-sko?

Ladybird sa...

Sunniva: Den fikk jeg i posten i går og falt pladask, et ekte Ebay kupp :) Har vært heldig med Ebaykjøp denne måneden ;) Har du fått noe fint i posten nå da? ;)

Anonym: jepp, gjør nok det ;)

Style Spot sa...

Wow, ja det der er virkelig et godt kupp! Den ser perfekt ut for høsten og vinteren :) Ja, jeg fikk noe ekstremt fint i posten i går:D Og det var så koselig pakket inn også :) Tusen, tusen takk kjære deg! De øredobbene er fantastiske, jeg tok de på meg med engang og svinset rundt i dem. Jeg føler meg som en ekte prinsesse når jeg har dem på meg :) Så igjen tusen takk! Jeg vet jeg har sagt det ganske mange ganger nå, men føler jeg ikke kan si det nok. Klem <3

Ladybird sa...

Åhhhh så bra du likte de :) Nå ble jeg glad! Synes jo de er utrolig flotte selv også. Elsket fargene på de :)

Tonje sa...

Veldig fint antrekk! liker beltet som bryter med det sorte!:)

Ladybird sa...

-My Ide of Style- Følte jeg måtte bryte av med noe, ellers hadde det blitt litt kjedelig ;)