Sider

16.09.2009

Jeg likte ikke forsiden, men...



Photos: Mario Testino/Vogue
Michelle Williams pryder forsiden av Vogue sin oktoberutgave. Forsiden falt ikke helt i smak hos meg, men bildene fra innsiden av magasinet var lekre. Disse klærne hadde jeg gjerne gjort plass til i min høstgarderobe. Favoritten er nok den flotte Marc Jacobs jakken med fin tekstur, sterke skuldre og frynsete detaljer. (Jeg noterer meg bak øret at Boucléjakken min skal kombineres med en stripete genser i nærmeste fremtid).
Michelle Williams is the covergirl for Vogue in October. I didn't really like the cover, but I loved the pictures from the cover story. I could easily wear all thiese items this Fall. In fact, they are perfect for Fall. Note to myself; combine my bouclé jacket with a striped sweather...

2 kommentarer :

Ina sa...

Jeg er helt enig angående forsiden! Synes de andre bildene var kjempe flotte, og dermed er jeg ganske overrasket over det forsiden.

Ladybird sa...

Ina: Det var et merkelig valg av cover, muligens jeg som ikke forstår meg på det...men det der falt ikke i smak. Kan liksom ikke helt se for meg hva de tenkte da de valgte det...Spesielt med tanke på hvor fine de andre bildene var!