Sider

03.09.2009

Jeg har blitt utfordret...

....av søte Mia bak bloggen Stylebym.

Din stil i en mening: Kontrastfylt og feminint med kant

Stil inspirasjon: Miroslava Duma, Emmanuelle Alt, Florence Welch, Julia Roitfeld, Margherita Missoni, Kate Moss og mange mange fler.

Favoritmerke denne høsten: Rick Owens

Favoritbutikker denne høsten: Zara, Koma, Acne, H&M...

Hva inspireres du av: Reiser, glossy magasiner, mennesker på gata, blogger, fremmede byer...ingenting er mer inspirerende enn å sette seg ned på en gatekafé med noe godt å drikke og titte på forbipasserende.

Hva tror du på denne høsten: Enkle snitt, gode kvaliteter og klassiske farger. Fokus på skuldre, hals og bein.

Det beste basisplagget denne høsten: Sorte jeans.

Hvilke sko tror du på i høst: Thigh high støvletter og ankelstøvletter med kile.

Hvilke farger tror du på i høst: Svart, grått, rødt, kobolt og en del mer hvitt en vi er vant til å se vinterstid.

Det perfekte høstantrekket: Sorte jeans, rutet skjorte stappet nedi buksa, høy hestehale og røde lepper. Her funker både bikerboots, hæler og Oxfords.

Tre ting på høstens ønskeliste: Thigh High boots, en ny flott veske og masse herlige baseplagg.

Ditt seneste kjøp: Et naglebelte fra Richmond, et langt, smalt, grått jersey skjørt og en leopardmønstret paljett jakke...

Do’s and don’ts: Det viktigste av alt er at du skal føle deg vel i klærne dine, gjør du ikke det så vil det aldri se bra ut.

Ikke kjøp på impuls, tenk på miljøet, tenk deg om to ganger før du kjøper enda en billig singlet...

Jeg utfordrer Monique Lund, Barbro Andersen, Krusedull, og Tulipe Noir

Og deg, hvis du har lyst!

6 kommentarer :

BRUDEPARET sa...

Så gøy - selvfølgelig tar jeg utfordringen! Denne skal jeg kose meg med når jeg kommer hjem fra jobb! :)

Ladybird sa...

Monique: Så hyggelig :) Gleder meg til å se hva du svarer :) Ha en fin dag på jobb!

Barbro Andersen sa...

Koselig å bli tagget :D Brukte litt lang tid på å svare, da, men her er min liste :)

http://barkatt-barbro.blogspot.com/2009/09/ive-been-tagged.html

Ladybird sa...

Da må jeg inn å lese med en gang ;)

Nadja sa...

Artig lesing. Flink:)

Ladybird sa...

Nadja ;)