Sider

22.09.2009

Innekos

Photocollage: ladybird
Når høsten har gjort sitt inntog for alvor og man innser at sommeren er over, så synes jeg høsten er fantastisk. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K. Høst betyr innekos, gode rutiner, spennende tider på jobb, masse levende lys og time etter time med kvalitetstid med de menenskene som betyr noe for deg. Takk og lov for at jeg bor i et land med fire årstider, hver enkelt årstid har så mye man kan glede seg over.
I love living in a country with four very different seasons. I have started enjoying the Fall for full and it is amazing. All the candles, great food, great times at work, qualitytime with the ones you love. Fall is amazing.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Helt enig, høsten er en helt fantastisk tid! Jeg elsker disse klare, crispe høstdagene hvor jeg tuller meg inn i gode skjerf, drikker te og tar på nye støveletter! Åhh! Vi får sette pris på hver dag som kommer:)

BRUDEPARET sa...

Jeg kunne ikke vært mer enig med deg - tenk så mye mer vi setter pris på årstidene og alt det medfører, enn de som går rundt i bikini hele året! Selv om det høres fristende ut, vet jeg at jeg definitivt hadde savnet høststormene og kveldene inne med stearinlys og peiskos!

Ladybird sa...

Anonym: Man skal virkelig nyte det fullt ut, med masse herlig strikk, god TV igjen, god TV, god mat...og masse masse hygge :) jeg bruker også ordet crisp om høstluften, vanskelig å finne et norsk ord som er like beskrivende ;)

Monique Lund: Det høres vanvittig ut å gå rundt i bikini også, men jeg er temmelig sikker på at jeg hadde blitt lei etter få måneder...det er liksom noe med det å ta frem vintergarderoben med alle dens luksuriøse plagg og pakke bort en "simplere" sommergarderobe. tenk så kjedelig det hadde vært om man kun skulle gått i sommerklær og ikke hatt mulighet til å kle seg i strikk og slikt...og all den kosen som hører med denne årstiden da! Herlig!

Liss sa...

Hm, når dere sier det på denne måten så får dere jo høsten til å høres kjempe koselig ut.. :) Personlig er jeg et skikkelig sommermenneske, jeg elsker sol og varme, og det å slippe så mye klær.. Men joda, må jo medgi at stearinlys, koselige strikkejakker og støvletter i grunnen ikke er så verst det heller! :) Hadde jeg bare sluppet alt regnet! Det føles som det har regnet i Trondheim så og si både hele august og september! Argh! :(

Ladybird sa...

Liss: jeg er riktignok veldig glad i sommer jeg også, men når jeg først innser at den er over, da er det høst for alle penga ;) man må nyte hver eneste sesong, ellers blir det mange lange måneder :)