Sider

10.09.2009

h.o.m.e


Dette er en av de finere Costume coverne jeg har sett på en stund, det ga meg en herlig høstfølelse....

Noen som har prøvd denne?
Photos: ladybird
Jeg vasket leiligheten etter å ha kommet hjem fra jobb, elsker lukten av nyvasket hus. Etter det fant jeg en hyggelig overraskelse i postkassen. Både nyeste Costume og en pakke til meg. Hurra! Nå skal jeg nyte nyvasket leilighet med magasinlesing på sofaen og blåbærsuppe.
After work I decided to clean the whole apartment. Then I picked up my mail and got a great surprise, a new Costume magazine and a big envelope from a Ebayseller. This will be a great night, reading my new magazine and enjoying a bowl of blueberrysoup.

10 kommentarer :

Katarina sa...

Jeg å vil ha det Norske Costume..kniis:-) Heldig du:-) Det er alltid artig å lese det norske,for å update seg på norsk mode og kjendiser:-) Kos deg masse med det:-)Klems

Ladybird sa...

Katarina: Og jeg vil ha det danske, så vi kan jo bytte ;) Det danske Costume vil nok alltid være det riktige Costume bladet for meg ;) Hvordan er høsten i herlige København? :) Gleder meg til jeg skal dit på jobboppdrag om en måneds tid :)

Anonym sa...

Åh, hurra, da kommer det i min post snart og, om det ikke alt har kommet, må ned og sjekke :p

Har egentlig lovet meg selv å ikke lese det før om to uker men, da jeg skal til t.heim :/

Katarina sa...

Kniis..Ja,det vil det alltid være for meg også:-) Her er det bare herlig.Sol og rundt de 23 grader og byen blomstrer:-)Ja,rett og slett helt skjønt. Velkommen til min by når den tid kommer da:-) Lucky you ;-)

Inger sa...

var ikke så imponert over siste nummer av costume jeg altså, hm.. litt skuff...

Redken er jo bare BEST for håret, har etterhvert hele min hårpleieportefølje derfra - ingenting som slår dem!

Den der har jeg ikke prøvd, si ifra om du er fornøyd med den da!

L sa...

Agnes Kittelsen er PEN! Og du er min norske favorittblogger atm! Love

Spis, løp, les sa...

Agnes ruler! Men jeg skulle ønske vi kunne få danske Costume her i landet. Jeg forsøkte å abonnere men det gikk dårlig..

BRUDEPARET sa...

Agnes er bare helt nydelig - og på amandaprisen strålte hun virkelig!
Jeg er stolt av å være kristiansander når jeg ser henne! :)

Ladybird sa...

karolinenatalia: jeg er dyktig imponert hvis du klarer å vente i to uker ;)

Katarina: åhhhh herlig! Du kan tro de danskene jeg snakker med i jobbsammenheng gjør meg sjalu med alt det pratet på deilig vær ;)

Inger: det var en kjip utgave ja, det var liskom ikke nor matnyttig der. Jeg er stort sett fornøyd med Costume, men denne utgaven var skrall..var den lagd i ferien tro?

Skal nok ikke se bort fra at det kommer en liten Redken rapport ;)

Ladybird sa...

L : Så UTROLIG hyggelig å hjøre! Får håpe jeg kan holde meg der en stund ;) Frøken Kittelsen er nydelig, på en tidløs måte :)

Kamillagorilla: Gjett om jeg har vært arg over akkurat det ;) heldigvis er jeg i Køben innimellom :) Norske Costume hadde hatt godt av litt intern konkurranse ;)

Monique Lund: det kan jeg godt skjønne at du er :)