Sider

10.09.2009

100909

Photos: ladybird
Jeg liker veldig godt denne perioden vi er inne i nå. Tidlig høst. Det er en fin tid for å kle seg litt mer formelt og bruke mer hæler. Om sommeren er det ofte ubehagelig å gå i hæler fordi det blir så varmt at man hovner litt opp på føttene, eller sklir litt rundt i skoene. Dessuten er det vanskeligere å kle seg formelt når det er 30 grader ute, da går man gjerne for en mer avslappet stil. Når det nå blir kaldere og vinteren kommer, så må man ta hensyn til store ytterplagg og glatt føre. Derfor er høsten er en perfekt tid for å kle seg litt klassisk og akkurat passelig formelt for jobb.
Topp fra H&M
Vest fra Bershka
Bukser fra Marlene Birger
Blazer fra Vila
Pumps fra Bianco Footwear
Veske fra Charles&Keith
I love the beginning of Fall. Wearing heels before it gets to icy, chilled enough to wear a cute jacket, but not cold enough to wear those big wintercoats. I love Fall. New season of favourite televisionseries, great food, alot of qualitytime indoors, alot of candles....I am wearing a H&M top, Bershka vest, Vila blazer, Marlene Birger pants, Charles&Keith handbag and Bianco Footwear pumps.

6 kommentarer :

Lene sa...

Her i Bergen er det en fin periode om man synes gummistøvler og regntøy passer til alt. ARGH!!!!

Ladybird sa...

Lene: ha ha ha...det er ikke like fristende. Jeg elsker regnfulle kvelder der man kan krølle seg oppi sofaen, med te og gode Tv-serier...men regn i uker i strekk er ikke like kos...

Linn Emilie sa...

fin du var :D veldig classy

Barbro Andersen sa...

Utrolig nydelig outfit, jeg elsker det, rett og slett :)

Bey sa...

Flott antrekk! Veldig stilig vest! Elsker også den litt formelle sekretærstilen!

Ladybird sa...

Linn Emilie: jeg er tydeligvis inni i en mer formell periode ;)

Barbro: så hyggelig, jeg hadde trodd folk syntes det var litt kjedelig :)

Bey: Så morsomt at flere likte et antrekk jeg trodde skulle være litt kjedelig. det enkle er jo ofte det beste da ;)