Sider

26.08.2009

Ole og meg

Photo: ladybird
Makeupmekka har sendt meg to Ole Henriksen produkter i reisestørrelse. Helt perfekt siden jeg allerde er veldig glad i noen av de Ole Henriksen produktene og fordi jeg i slutten av helgen setter kurs østover. Da kan jeg love dere at On the Go Cleanser og Pick me Up face Tonic'en er med i bagasjen og skal få testet seg. Og når jeg er tilbake så får dere blant annet høre hva jeg synes om disse to.
--------------------------------------------------------------
Isn't it just perfect. Sunday I am flying to the Baltics and I just received these travelsized skincare products from Ole Henriksen. Makeupmekka is still the kind sender of the products, and I'm a happy receiver that looks forward to testing these two. On the Go Cleanser and Pivk me Up Face Tonic will certainly be part of my luggage when I'm heading east. And when I come back, you'll get a little review on these Ole Henriksen products.

2 kommentarer :

Tulipe Noir sa...

On the go cleanser er min favoritt. Gleder meg til å høre hva du synes. Jeg kjøpte nettopp en ny i giga giga size, pen hud i et år nå ;) God tur østover, søta!

Ladybird sa...

Tulipe Noir: Så digg å høre. håper jeg blir like fornøyd som deg. har sniffet litt på den så langt og den lukter jo veldig herlig. har hatt en prøve av den før også, men ikke like stor så jeg fikk ikke helt gjort meg opp en mening :) Nye produkter er gøy!

Jeg skal kose meg masse i øst ;)