Sider

29.08.2009

Baby came home with me today




Photos: ladybird
Jeg har vært på utkikk etter en perfekt nude/naturlig lebestift lenge. En lebestift som komplementerer sminken til hverdags, eller fungere perfekt til smokey eyes. Den skulle ikke "kake" seg og legge seg i striper på leppene og den skulle ikke være i de lyse nyansene som altfor mange ungjenter satser på om dagen.

Det har vært x antall turer innom ulike merker og makeupstands. Nude lebestift skulle visst ikke være så enkelt som jeg trodde og meningene mange. Jeg har blitt påført de merkeligste nyanser som ulike makeup- og parfymeridamer (og -menn) mente falt inn under kategorien nude. Utvalget jeg har blitt tilbydt har vært overraskende sprikende, og sjelden har det stemt med min oppfatning av hva en nude lebestift er.

Men i dag plukket en søt snelle på Makeup Store ut den perfekte nyansen. Den er lys, men ikke så lys at det blir unaturlig. Den føles myk og pleiende på leppene fordi den inneholder avokado-olje, shea butter og jojoba. Den er egentlig veldig lik min egen leppefarge, men demper den ned og lysner den noen nyanser.

Min nye perfekte nudefargede lebestift heter "Baby" og kommer fra Makeup Store.
----------------------------------------------------------------
I been looking for the perfect nude lipstick all summer. Today I found it. It's calles "Baby" and I got it at Makeup store. Yeey!

Ingen kommentarer :