Sider

08.07.2009

Sløyfefin



Photos: ladybird
Disse to hårklipsene med sorte sløyfer på ble med meg hjem i går. Kjøpt på barneavdelingen til H&M. (De hadde verdens søteste Minnie Mus hårbøyle der nå, for de som synes det er festlig.) Tenkte å bruke disse sløyfene bak øret når jeg har sideskill. Nå bærer det på trening. Når jeg er tilbake i kveld poster jeg noen bilder fra Barcelona.
-------------------------------------------------------------------------
I got these cute hairclips at H&M Kids today. I think they will look great behind my ear.

5 kommentarer :

Inger sa...

ah fine! de vil jeg lete etter!

Tulipe Noir sa...

De blir nok sikkert veldig fine :) Sløyfer er fint. Hårpynt ER fint!

ingunn sa...

har nesten helt like på dameavd. og i hvit, grønn og sort. elsker de :)

Linn Emilie sa...

så søte :D

Ladybird sa...

Inger: let i vei, billige var de og ;)

Tulipe Noir: Hårpynt er tingen det vettu baby ;)

Ingunn: de mener jeg at jeg har sett ja, kanskje jeg må sjekke ut de også hvis det viser seg at jeg liker de her skikkelig godt ;)

Linn Emilie: de er jo det ;)