Sider

10.06.2009

Trešdiena Riga


På trammen
On the tram


Bilder fra gamlebyen
Some pics from the Old City in Riga

Parkliv og litt romantikk. Det er visstnok slik at det kun er lov å oppholde seg på gresset i parkene en måned i året her i Riga...jeg syntes nemlig det var så rart at ingen lå i gresset i det fine været. Takk og lov for at vi ikke har slike regler i Oslo.
Enjoying the green parks. I douldn't understand why people didn't lay around in the grass, enjoying the good weather. My boyfriend told me it's a law in Latvia, saying you can only enjoy the greean areas in some parks during July. Strange!

Jeg er ingen kaffejente, men hvis jeg først har lyst på noe kaffeholdig (som regel en is mocca) så må det bli på Coffee Nation.
I'm not a heavy coffee drinker, but sometimes I can consider a ice mocca. And Coffee Nation is the place to buy that in Riga.
Jeg elsker denne veggen. Det må være min favoritt vegg i hele Riga!
I just love this wall. It is my number one favourite wall in Riga.

4 kommentarer :

Mmille sa...

Nå venter jeg spent her på mer info+bilder om/av den nye veska di!!! :-D

Ladybird sa...

He he he...soon baby, very soon! ;)

StianK sa...

mm, ismocca!

Den veggen du tok bilde av var kjempekul!=)

Ladybird sa...

Ismocca er veldig digg, ble en i dag også ;)

Den veggen er så flott, kan beundre den i laaang laaang tid!