Sider

26.06.2009

Nude lips


Photo: googlet
Nude lebestift er utrolig fint, spesielt om sommeren. MAC har mange fine farger, men jeg har ikke testet ut nude lebestift der før, ellers har jeg hørt at Chanel sin #27 Gold Baby skal være finfin. Kanskje du har en favoritt du vil dele med meg?
-------------------------------------------------
Nude lips are beautiful in the summer. I guess MAC has some good picks, I also heard that Chanel #27 Gold Baby looks really great...Maybe you'll share your favourite before I start the hunt for the perfect nude shade?

9 kommentarer :

Anonym sa...

You should check out MAC Creme d'Nude and Fleshpot, theyre gorgeous.

Ladybird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

LADYBIRD! Takk for en fantastisk blogg! Den har blitt en del av min daglige lektyre, og jeg nyter å bli inspirert av stilen din og hverdagens små og store hendelser, tips og triks.

P:S, har ikke Helena Rubinstein en del nude nyanser i Wanted-serien, mon tro?

:)

Ladybird sa...

Thank you for the tip, I'll check out those two from MAC first thing when I arrive the DutyFree at the airport :)

Anonym: Tusen takk, det var veldig snilt av deg å ta deg tid til å skrive den hyggelige tilbakemeldingen til meg. det setter jeg STOR pris på. :)

Da skal jeg jammen meg ta meg en titt på helena Rubinstein sitt utvalg også ;) Takk for tipset!

Sexy Sadie sa...

Gosh Darling. Den er perfekt.

Ladybird sa...

Sexy sadie: Tusen takk honeypop, dette vet jeg du har peiling på også, så det må sjekkes ut ;)

Annie sa...

Jeg har MAC Creme d'Nude, og den er helt nydelig! NARS Lip Lacquer i Chelsea Girls er også fantastisk, men dette er mer en gloss på krukke. Har også hørt mye positivt om Gosh Darling, så det blir den neste jeg skal prøve :)

Anonym sa...

youre so welcome:) im glad i can help coz i have those two and its fantastic and im lovin it. I thought i share it with you.

Ladybird sa...

Annie: Tusen takk, da må jeg titte på disse også. MAC er knall ;)

Anonym: Good things are ment to be shared. Thank you again :)