Sider

05.05.2009

L’Amoureaux 6






Photos: D&G
Jeg er nysgjerrig på de nye duftene fra D&G. Dette er de første duftene for D&G (den billigere underlinjen til Dolce&Gabbana). Og for en første lansering, her får vi fem på en gang. To til herre, tre til dame. Parfymene har fått navn etter tarotkort og hver parfyme har en egen modell som fronter den. Jeg liker konseptet, så gjenstår det å se om duftene faller i smak. Hvis en parfyme kan se god ut, så syns jeg disse gjør det. Enkelt, ukomplisert og fresht. Så gjenstår det altså å se...
-----------------------------------------------
I am curious on D&G first perfume line. Two for the men, three for the ladies. They are all named after a tarot card and fronted by one model each. Interesting indeed. But will I like the smell?

8 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Åh, dette ser veldig bra ut!!!!Dette må jeg sjekke ut. Flakongene og fargene var jo bare digge!

Lin sa...

Er visst blitt trendye disse flakongene. Først ut var Marc Jacobs, og så Zara og nå disse. hmmmm...
Spennende å sjekke duftene da iallefall!

Ladybird sa...

Det er nok en veldig clean trend ute å går ja, skal bli veldig spennende å se hvordan de lukter. Vi har jo tre damedufter, så man kan jo bare håpe at ihvertfall en skal falle i smak;)

Nina sa...

hmm blir spennende! har enda ikke funnet min ultimate parfyme. går så fort lei, men er alltid på leting :D

Marte sa...

Hotte karer ;)

Ladybird sa...

Nina: det er jammen ikke enkelt å finne den helt perfekte signaturparfymen sin ;) Jeg tror ofte jeg har funnet den, men nei...det viser seg at den ikke var helt 100%. Gleder meg til å lukte på disse!

Marte: Ja, ikke sant de var det ;)

Angelida sa...

Oooh! Så spennende! Må utforskes av nesen:)

Ladybird sa...

Angelida: Og det gleder jeg meg til :)