Sider

18.05.2009

Karla's Closet








Jeg har blogget om henne før, men jeg gjør det igjen. Jeg tar meg alltid en tur innom noen gode bloggere før jeg skal pakke kofferten, da blir man inspirert til å sette i sammen feriegarderoben. For alle dere som ikke har oppdaget denne inspirasjonskilden enda. Nyt Karla's Closet. Så skal jeg pakke ferdig.
---------------------------------------------------
I always pop by my favourite blogs when packing my suitcase. Karla's Closet is always great inspiration. If you haven't visited her site yet, it's about time. if you have, I guess you already love it! Enjoy the pics, when I'll finish my vacation suitcase.

4 kommentarer :

Mira sa...

Hun er fantastisk :)

Ladybird sa...

Hun er rett og slett helt fantastisk ja! :)

Linn Emilie sa...

kjempe bra blogg, takk for tipset :D

Ladybird sa...

Linn Emilie: Kos deg, du kommer sikkert til å bla deg tilbake i tid på bloggen hennes, man blir helt fengslet av alle de fine antrekkene hennes. Og skoene!