Sider

18.05.2009

Feriefavoritt


Photo: Kanebo
Det blir en tur innom TaxFree avdelingen i morgen for å plukke med seg en Kanebo 38 grader mascara. det er en perfekt feriemascara som gir et naturlig resultat og er vannfast opptil vannet når 38 grader, derav navnet. Perfekt til bading og strandliv med andre ord. Det eneste negative med denne er at den tørker ut relativt raskt og da har en tendens til å begynne å drysse. Jeg satser på at den holder seg nok gjennom sommermånedene.
------------------------------------------------------
I'll stop by the duty shop tomorrow to pick up a Kanebo 38 degrees mascara. It's the perfect summer mascara. It gives a natural resault and stays put in water up to 38 degrees. Perfect for thos lazy days at the beach.

5 kommentarer :

Inger sa...

jeg er og i uendelig jakt etter "den perfekte" tårefaste, svettefaste .. sånn nesten vannfaste mascara.. Vanskelig! Ender opp med MaxFactor sin vannfastmascara etter hver gang jeg har brukt penger på et dyrere produkt..

Synd at du sier denne drysser, ellers kunne den vært et godt alternativ:/

Ladybird sa...

Inger: denne er virkelig god altså, det at den tørker ut ganske fort går forsåvidt helt greit, da den ikke er blant de dyreste mascaraene. uansett holder den gjennom sommeren, og da er jeg fornøyd! ;-) Hmmm...kanskje jeg skal gi MaxFactor sin et forsøk neste gang!

Renate sa...

Jeg liker denne også ganske godt, men den tørker som du sier. En annen ting også; jeg syns det tar så lang tid og vaske den av. Tar litt tid før den liksom blir bløt nok. Jeg liker nok bedre å tørke raskt bort med servietter.

Men et tips: (har ikke prøvd selv)
Når mascaraen begynner å bli tørr, så drypp et par dråper sminkefjerne oppi og pump noen ganger. Da mykgjøres den og varer litt lenger. Usikker på om dette vil fungere på denne da, siden den bare går av med vann. Men vært et forsøk når den allikevel har begynt å drysse:)

*SNYdesign sa...

Denne er min favoritt, men jeg opplever ikke at den drysser, men jeg har forstått at vippene må være helt tørre før du legger maskaraen. Altså være forsiktig at ikke øyekrem kommer på vippene, for da kan maskaraen slippe. Ikke vet jeg, men det er absolutt min favoritt. Genialt siden jeg bruker linser...Maskaraen har forresten skiftet utseende nå. Den er grå Gjett om jeg ble fortvilt når jeg først ikke fant den!!!:)

Ladybird sa...

Er det bare meg, eller har den blitt litt vanskeligere å vaske av i det siste? Den var da enklere å vaske av før? det var ihvertfall min første tanke da den ble tatt i bruk. Men er fortsatt god da, når man venner seg til konsistensen. Så ikke la førstedags inntrykket lure deg ;)