Sider

26.05.2009

En Noruega


En uke i Spania gikk veldig fort, men jeg kan love deg at den ble nytt fullt ut.
A week in Spain went away in a rush and I enjoyed every second of it.

Herlig syn.
Love this sight.

Flamingos!

Party i strandkanten, overvært fra balkongen.
From the balcony we could view this party at the beach.

Fritert blekksprut! Nam nam
Fried squid, yummie!

Søt gammel spanjol
Sweet old spanish man

En pust på verandaen da vi kom hjem fra byen
A quick rest at the balcony a late night

Den vakre gamlebyen i Villajoyosa
The charming old city in Villajoyosa
En kald øl smakte godt
A really cold beer always works
Nydelig tapas måltid. Nammis!
Lovely tapas at the menu. Yum.

10 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Velkommen hjem snuppa! Ser ut som om ferien var strålende!

Jorunn sa...

Nå ble jeg skikkelig misunnelig... Mine besteforeldre har leilighet i en landsby ikke så langt fra Malaga, og dette fikk meg til å ville dra dit med det samme!!
Flotte bilder!

Cecilie sa...

For noen herlige bilder =) Velkommen tilbake, ser ut som uken i Spania har vært fantastisk!

Tulipe Noir sa...

Velkommen tilbake, søta :) Det ser ut som dere har hatt det supert! Herlig bilde av gammel mann med trillekoffert.

Ladybird sa...

Kamillagorilla: Den var virkelig strålende, noen helt fantastiske dager i Spanien ;)

Jorunn: heldiggrisen! Det håper jeg du virkelig benytter dge av når du har mulighet. jeg er så heldig å ha en av mine aller beste kompiser boende i Spania, og er mer enn villig til å besøke han :) Må jo benytte seg av en slik gylden mulighet!

Cecilie: Takk takk og gjett om det var deilig ;)

Tulipe Noir: det var helt vidunderlig deilig skal jeg si deg, frister til gjentagelse med det samme. heldigvis er det bare en snau måned til jeg vender snuten til Spania igjen ;)

Sara sa...

Åååh, take me away...

Linn Emilie sa...

ah, ser ut som en fantastisk tur :D

Marte sa...

Herlig bilder søting! :) bra du har kosa deg:)

nadja sa...

jeg óg vil!

Ladybird sa...

Jeg vila bare tilbake jeg, søtnoser ;)