Sider

08.05.2009

Cover :: in nude ::


Vogue june 2009

8 kommentarer :

ingunn sa...

hot!

Ladybird sa...

No doubt very hot ;)

Ditte sa...

Derfor elsker vi Vogue: de tør gøre dette uden at det blir mande-blads-agtigt! :) Ved du, om det er amerikansk eller engelsk Vogue (jeg MÅ ha det eksemplar!)

nadja sa...

at denne dama har født to (eller var det tre) unger klarer ikke jeg å skjønne..

Ladybird sa...

Ditte: Jeg er nesten 100% sikker på at det er den amerikanske. Dette skal inn i samlingen min også. Har sett bildene inni bladet og, helt fantastiske ;) Det er godt gjort å gjøre de nakenbildene så chice, elsker de!

Nadja: jeg vet, det er sykt! Men jeg husker å ha hørt at karrieren hennes først satte fart etter at hun fødte sitt første barn. Hun hadde alltid vært mye større enn den typiske modellsizen, men etter å ha født sitt første barn raste hun ned i vekt og ble plutselig alles favoritt :)

Ladybird sa...

Det er UK versjonen ;)

Sexy Sadie sa...

I do think that Nadja herself is very proud about what her body performs as a woman.

Ladybird sa...

Sexy sadie: sjelden jeg MÅ kjøpe bladremed nakne damer utenpå, men her hadde jeg ikke noe valg. Rålekkert!