Sider

27.04.2009

Naughty or nice?


Photos: ladybird
Pakker fra Beautybasket er alltid spennende. Denne gangen dumpet det en makeup sett fra Too Faced i postkassen. Den ene siden har en neutral palett, mens den andre er mer vågal...og settet bærer det beskrivende navnet Naughty or Nice. Jeg skulle ønske settet ble levert sammen med en makeupartist som kunne lære meg å legge øyenskygge en gang for alle. Men vi får vi se hva jeg kan få til med dette settet, fargene ser ihvertfall herlige ut. Makeup kits er jo unektelig veldig praktisk, så får vi se om jeg ender opp som naughty eller nice.
----------------------------------------------------
Yeay! Today I got a new test product from Beautybasket. A makeup kit from Too Faced called Naughty or Nice. Cool, huh?

7 kommentarer :

Cecilie sa...

Det var mange fine nyanser jeg kunne tenkt meg selv. Kjøper vanligvis ikke mye øyenskyggen, men jeg er fan av slike paletter med flere farger i en =) Kanskje jeg må sniktitte litt inne på Beautybasket hehe ;-)

Liss sa...

Så utrolig kul makeup kit da, digger designet utenpå!! Det var jo rett og slett bare herlig!! :) Hva betalte du for den der??

Ladybird sa...

Cecilie og Liss: Fargene er veldig fine og designen er jo bare råkul ;) Det koster 265 ,-

Marte sa...

Jeg eeelsker det settet der, har hatt det en stund nå og det har blitt godt brukt:) spesielt naughty-siden til fest!

Ladybird sa...

Marte: Så spennende, nå gleder jeg meg til å teste det!

Marte sa...

jepp, det kan du trygt gjøre;) Her er en look jeg har gjort med denne paletten:
http://4.bp.blogspot.com/_YgHIo4_FDeQ/SQxYJ8hy6pI/AAAAAAAAF4s/WrbdPcxijkE/s1600-h/bad+girl+look.JPG

Ladybird sa...

Marte: Tusen takk, greit med litt inspirasjon før jeg skal prøve det her fullt ut, jeg er ikke så dreven med øyenskygger..men det blir spennende! ;)