Sider

07.03.2009

For sale...maybe


Photos: Ladybird
Jeg kjøpte denne kjolen på Ebay for en stund tilbake. Siden jeg enda ikke har brukt den, så vurderer jeg nå om jeg skal selge den. Kommer ann på hvor mye jeg kan få for den, for jeg tror jeg kunne blitt glad i den etter et DIY prosjekt. Tingen er bare at jeg har så mange slike prosjekter på gang. Så da vil jeg lufte interessen for denne. Den er i tynt hvitt(marine farget bomullstoff, tenk tynn skjorte/tunika type materiell. Størrelse 36. Lappene henger fortsatt på inni, så den er ubrukt. Siden Ebayselgeren har klippet av merkelappene vet jeg ikke hvor den opprinnelig er fra. Men den er egentlig veldig søt. Så hva sier dere, noen som er interessert. Legg igjen bud eller spørsmål i kommentarfeltet.
---------------------------------------------
I bought this dress at Ebaysome months ago. Haven't worn it yet, since I am not 100% sure if I like it. I do have a DIY project on mind, but since I am kinda overloaded with DIY's these days I am considering selling this one away. It still has the tags attached, it is a size 36 (8) and it is in mint condition. If you like it, you can place a bid in the comment box.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Den så veldig søt ut, skal jammen meg tenke litt på denne!

Malina sa...

Den var søt :) Fin blogg!

Ladybird sa...

Den er egentlig veldig søt, har bare ikke blitt helt overbevist. ;)