Sider

08.03.2009

BIG


Photo: Harpers Bazaar
Jeg har en greie for store kjeder om dagen. Naturligvis likte jeg smykket som skjønne Helena Christensen har på seg. Det meste ser vel egentlig bra ut på den danske snella, men jeg velger og tro at dette kunne vært en hit på oss vanlig dødelige også.
-----------------------------------------------------
I like it big these days. So I could easily like this big star necklace that pretty puppy Helene Christensen are wearing in this pic. Yes, i know that anything would look good around that neck, but I still believe it would look good on some of us normal creatures.

4 kommentarer :

Marte sa...

Enig, store kjeder er stilig! Den smukka der ser bra ut i det meste;) Smykket hennes var heerlig da!

Ladybird sa...

Marte: er det ikke rart hvordan noen kvinner blir likt av alle jenter, jeg tror aldri jeg har hørt en jente si noe stygt om helena Christensen. hva er det som gjør at man liker henne så godt, mens man kan si så mye stygt om noen andre...merkelig er vi. Og Helena, hun rocker ;)

Katarina sa...

Knallstilig! Hvor er det i fra?

Ladybird sa...

Katarina: det er flott, virkelig flott. Og fra Yves saint Laurent!