Sider

14.03.2009

130309


Photos: Ladybird
Gårsdagen og natten var så morsom at outfit bilder ble fortrengt langt inn i glemselen. Derfor blir det på dnene måten. dessuten brøt jeg en fashion regel, og det er alltid gøy. Mange akk'er og ve'er seg over jenter som går med tights og rumpa bar, altså ingen lang overdel til å dekke stumpen. Det er vel egentlig en uskreven regel at dette ikke er spesielt lekkert. Den regelen brøt jeg altså i går. Shiny tights og en flagrende topp som ikke dekket hele rumpa, men hadde noen lengre partier slik at rumpa ikke var helt flashet. Og det verste av alt, jeg kommer til å gjøre det igjen. ;)
Topp fra Zara
Strømpebukser fra Accessorize
Tights fra BikBok
Sko fra Bianco Footwear
Øredobber fra Gina Tricot.
For dere som lurer, leopard strømpene ble brukt under tightsen, ville ikke vær helt barfot i skoene enda. Derfor ble det heller leopard føtter.
------------------------------------------------
Yesterday I wore leopard stocking from Accessorize, shiny tights from BikBok. A flowy top from Zara, cutout shoes from Bianco Footwear and bright earrings from Gina Tricot.

8 kommentarer :

Anonym sa...

Merkelig nok så tror jeg du kan få tights og bar rumpe til å fungere...damn!

Pinton sa...

Den regelen har ikke jeg hørt om ladybird! Og den er vel mest sannsynlig skrevet av noen som ikke skulle hatt noe med tights å gjøre i det hele tatt.

Gjør det, gjør det, gjennomfør det:p

Frøken Funky Farm sa...

Dum regel! You go!

Ladybird sa...

Tina: Jeg syntes det fungerte som fy jeg ;)

Pinton: Uansett Pinton, regler er jo til for å brytes. Det finnes alltid unntak ;)

Line: Jepp, jeg liker det og kommer til å gjøre det igjen!

Ragna sa...

Hva slags regel er det skal tro? Synes det kan se stilig ut på noen :-) Kommer riktignok litt an på personen og tightsen da! Likte forøvrig øredobbene best med hele antrekket...

Ladybird sa...

Ragna: Det er ev de de derre uskrevne reglene da vettu ;) Og jeg kan se hvorfor den er eksistreende, men så har jeg en personlig regel og det er "make it work" ;) Øredobbene er råfine, elsker fargen! Vil bli så fine til solbrun hud i sommer!

Marte sa...

stilige øredobber:)

Ladybird sa...

marte: ja er ikke de freshe ;)