Sider

12.03.2009

120309 part deux

På flytoget i selveste blåtimen...
Photo: Ladybird
Ny dagens, ny destinasjon. Es esmu tagad Riga.
Tights fra H&M
Mesh body fra H&M
Topp fra H&M
Strikket jakke fra BikBok
Skinnjakke fra Pull&Bear
Skjerf fra Accessorize
Frynseveske fra Bianco
----------------------------------------------------------------
Another outfit, another loaation. Es esmu tagad Riga.
Tights and both tops used layered from H&M. Leather jacket from Pull&Bear, knitted cardigan from BikBok. Scarf from Accessorize, fringebag from Bianco.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Der ser jeg du har tatt i bruk den nye leopardsingletten =) Finfint!

Anonym sa...

Fin farge på neglelakken. Hvor er den fra?

Ladybird sa...

Cecilie: Ja, jeg liker den, den gir en morsom vri på antrekk ;)

Camilla: Den er fra fjorårets Maybelline kollskjon, men var ikke å få kjøpt i Skandinavia. jeg hamstret i Riga ;) Den har dessverre utgått i årets kolleksjon her borte :(

Anonym sa...

Hei, jeg falt veldig for leopardsingletten. Som regel synes jeg mønsteret er ganske harry, men det funket bra slik du bruker den her :) Har du kjøpt den på vanlig HM undertøysbutikk, eller må man ta turen til den mer fancy undertøys varianten på Majorstua?

Ladybird sa...

Anonym: det er faktisk en body, ikke en topp. men jeg har ikke brukt den som body enda, den var så ubehagelig. kommer til å klippe av den nederdelen og sy den om til en topp. Uansett, jeg tror nok du vil finne den på de butikkene med godt utvalg i undertøy ;) Typs Karl Johan og Oslo City. Men vær rask, det hang ikke mange igjen da jeg kjøpte den. Og jeg kjøpte den to størrelser større enn vanlig, den var tiny!