Sider

25.02.2009

Kupp


Photos: Beautybasket
Var nettopp inne på Beautybasket og gjorde et aldri så lite kupp. Siden leggene mine er kroniske grå om dagen, hamstret jeg litt bodylotion på salg. Mario Badescu sine produkter er kjempedeilige. Jeg hadde en bodylotion fra merket som jeg brukte i sommer og jeg ble så overrasket over langtidsvirkningen på den. Huden var silkemyk, leeeenge! Derfor håper jeg at disse to, som jeg aldri har prøvd før, gjør meg like fornøyd. Det var rundt regnet halv pris på de, så prisen var det ihvertfall ingenting å si på.
---------------------------------------------------
Bargain! I popped by the Beautybasket page to buy some lotions. I got two Mario Badescu body lotion at 50% off. Looking forward to receive them. I had a Mario Badescu lotion last summer and loved it, the longlasting effect of silkysmooth skin were suprisingly good. Hope I'll get just as satisfied with these two.

2 kommentarer :

Anonym sa...

Tusen takk for tipset. Ser frem til pakken kommer i posten. Ikke minst, tusen takk for en finfin blogg!

Ladybird sa...

Christine: bare hyggelig, gode ting må man jo dele ;) takk for hyggelige ord!