Sider

03.02.2009

Damn...



Photos: Ebay
Denne vesten her får jeg hjertebank og tårer i øynene av...Meeeeen, det er ikke tiden for å bruke £425 på en vest. Men herregud hvor rå den. Flate...denne er nesten verdt de pengene...Baby, slowly put that computer aside! Gud hvor den budknappen er fristende for øyeblikket. Men får vel heller satse på et DIY prosjekt...
-------------------------------------------------------
Oh myyyy....isn't this the most fabulous item you have seen so fra this year? I absolutely adore this vest. It would complete my spring wardrobe, it would be this years favourite item...but it cost £425, I don't think I can afford that right now. Maybe I can make something similar myself?! I have to put my computer aside, this vest gives me heartache.

5 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Først var jeg nja.., men så måtte jeg tilbake og se et par ganger, og nå er jeg JAHJAHJEE!

K.Line sa...

Fantastic!

Ladybird sa...

Line: Man må se den et par ganger. Nå synes jeg den er helt fantastisk! :)

K.Line: I know, I wan't it sooo bad!

Anonym sa...

Dritrå til den kjolen der også. Wow!!

Ladybird sa...

Camilla: jepp, men ikke på langt nær så fin som vesten ;)