Sider

09.01.2009

Pst!

Company's i Bogstadveien har opphørssalg. 50%-80% på alle varer.

10 kommentarer :

Karoline sa...

Dit skal jeg!!!

Anonym sa...

hvor lenge varer dette?!

Anonym sa...

Jeg fikk hendene mine på et par Fifth Avenue Shoe Repair-ankelstøvletter. 50% av!

Ladybird sa...

Karoline: Du må stikke nedom en tur, jeg har kontorer like ved, så vært innom et par ganger. ;)

Ladybird sa...

Anonym...hmmmm...til det er tomt vil jeg tro...Det sto ikke noe imfo noe sted :)

Ladybird sa...

Kristine: heldiggrisen. Jeg tittet litt på en skjortekjole fra samme merke, og noen lekre skinnhansker fra Tiger. Men hanskene hadde ikke helt riktig farge dessverre...men de var fine og lange nok i fingrene til meg! Alle hansker har for korte fingre for meg :)

Inger sa...

Det er Retro i Trondheim som eier, companys - og Retro legger ned både Companys i Bergen og Oslo og starter opp Retro butikker isteden:)

Anonym sa...

Det var enkelte godbiter igjen lørdag (men feil str for min del), men ellers var det jo også mye rart fra kolleksjoner laaangt tilbake. Lite igjen av min favoritt by Malene Birger - MEN jeg kan anbefale lagersalget til Companys som ligger helt, helt øverst på Grunerløkka - sagveien (husker ikke nr). Mye rart her også, men er man heldig kan man finne mye fint fra Malene Birger, Tiger etc fra fjorårets kolleksjoner. Åpent man-lør hele året:)

Ladybird sa...

Inger: Det var morsom informasjon å fa ;) Må nesten blogge det ja ;) Takk takk!

Ladybird sa...

Charlie: Tusen takk for feedback, da blir det kanskje en løkkatur og da gitt ;)