Sider

09.12.2008

MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag


Photo: Net a Porter
Er ikke denne lille truse kommoden fra Stella McCartney søt? Den inneholder en truse for hver ukedag. men jeg må innrømme at det ikke er innholdet som lokker, men kommoden. den hadde vært perfekt til oppbeavring av smykker blant annet. Men jeg sier ikke nei takk hvis du fyller den opp med Stella undertøy heller.
--------------------------------------------------------
Isn't this knicker container cute? It is Stella McCartney and I love it. Actually I find the container most interesting, but I wouldn't turn down the daily knickers either.

11 kommentarer :

Ragna sa...

Søt kommode! Men - hva er den åttende skuffen til?

Ladybird sa...

he he he...den er til....symmetri... eller annet småtteri....kanskje en ekstratruse til valgfri dag ;)

Ragna sa...

Bare i tilfelle liksom, hehe :-) Forutseende designer?

Ladybird sa...

hihihihi...Stella har nok vært ute en vinternatt før!

*SNYdesign sa...

Denne var fiiiiin!Hvor får jeg tak i denne?Tenker det samme om smykker....blir veldig bra:)Er forøvrig Stlla fan så det rekker!

Anonym sa...

Har ikke hatt noe imot å hatt en slik stella-trusekommode stående på rommet mitt i den nye leiligheten!
Fancy-fancy-fancy

Ladybird sa...

*snydesign: Stella har så masse fint! Får lyst på alt jeg, også er det ikke bare fint..men comfy! me like. Denne kan du blant annet få tak i på Net a Porter, men sikkert masse andre steder også. ;-)

Ladybird sa...

Cecilie: ikke sant, den hadde glidd rett inn den..har alltid noe småstæsj som trenger oppbevaring vettu ;)

Anonym sa...

Jeg har hatt så lyst på:)

Marte sa...

Så utrolig søt :)

Ladybird sa...

Den er kjempesøt Marte :)