Sider

19.11.2008

Silky Dirt


Photo: Ladybird
Håret mitt er temmelig uhåndterlige når det er nyvasket, det er av typen som må roes ned. Volum er ikke noe problem. Etter to dager er det perfekt, derfor er jeg fascinert av produkter som lover deg den andre dags looken. Det gjør blant annet denne styling kremen "Jonathan Silky Dirt" fra Jonathan sin egen serie. dere vet han hårstylisten som har salonger i blant annet LA og egen TV serie. produktet lover definerte silkemyke lokker, er "celebrity tested", og har masse naturlige ingridienser som unektelig høres deilige ut (granateple ekstrakter, vill mango, søte mandler og mye annet snask). Så da gjenstår det å se om Jonathan sine produkter lever opp til Jonathans store ord.
---------------------------------------------
My hair is rebelious. Especially when it is newly washed. I love my second day hair. Jonathan, the LA hairstylist with his own salons, own products and his own product line have a second day product calles silky dirt. I got it in my mailbox today, looking forward to test it. Will it live up to his promising words?!

4 kommentarer :

*SNYdesign sa...

Så bra, har tittet på dette produktet før da jeg har et hår som best kan beskrives som afro schizofren når nyvasket!Bra du tester ut, så kan jeg handle til store gullmedaljen i Miami i januar:)Gleder meg!Håper det funker:)

Marte sa...

Jeg elsker de produktene jeg har prøvd fra dette merket - bare prøvd shampoo og balsam jeg da..men de er supre!

Ladybird sa...

Silky dirt testes for første gang i dag...kommer med mer tilbakemelding når jeg har fått testet mer ;) Bra å høre at det er flere som har et temmelig vilt hår, *snydesign ;)

Kira Aderne sa...

I wish it is great :)

a kiss!!