Sider

12.11.2008

121108


Photos: ladybird
Kjole fra Zara
Vesten vet jeg dessverre ikke opphavet til
Belte kjøpt i Malaysia
Singlet fra H&M
Strømpebukser fra H&M
Skoene er ikke med på bildet, for jeg var barbeint da bildet ble tatt. men jeg brukte Oxfords med hæler.
--------------------------------------------------
I am wearing a Zara dress. I have no ides where I got the vest, but the belt was bought in Malaysia. Tank and stockings from H&M. I wore some high heeled Oxfords with this outfit.

7 kommentarer :

Anonym sa...

Vest og belte er litt Carrie egentlig ;-)

AnjaVictoria sa...

Kult :)

hehe, jeg fikk det selv jeg.. nå som du la inn kommentar der.. :/ hehe

Ladybird sa...

Anonym. det er ikke den verste sammenligningen! ;)

Ladybird sa...

anjavictoria: Og jeg som ikke er noe særlig glad i brus en gang ;)

Anonym sa...

Takk;D HM for the win:)

Tine sa...

nydelig antrekk! misunner virkelig vesten og beltet :)

Ladybird sa...

Tine: Den looken er ikke så vanskelig å skape, fungerer med de fleste vester og belter ;)