Sider

19.10.2008

Selected Femme/Homme






Fra Selected sine hjemmesider:





Photos: Selected, ladybird
Jeg var ikke helt overbevist første gangen jeg besøkte en Selected butikk. Den var forholdsvis rotete, plaggene forsvarte ikke prisen sin og servicen var elendig. Men det var en engangs episode, ihvertfall forløpig. (Selected Amanda, der har dere noe å ta tak i). For alle andre Selected butikker jeg har besøkt har gjort skam på den første jeg besøkte. Butikkene presenterer varene godt, plaggene er i herlige kvaliteter til stort sett fornuftige priser og designen er veldig interessant. Verdt å utforske!
------------------------------------------------
Selected is a quite new chain in Norway, presenting classic clothes in great materials. Selected says it this way: "The SELECTED style is feminine, cool and chic. It embraces freedom, identity and style and represents an understated elegance and coolness with focus on high quality and recognisable details."

7 kommentarer :

Anonym sa...

Finnes ikke merket i oslo-området?:) Den hvite blusen var NYDELIG!

Anonym sa...

Finnes ikke merket i oslo-området?:) Den hvite blusen var NYDELIG!

Ladybird sa...

Bare i Bergen, haugesund og trondheim sålangt...troro jeg, men de er nok rett rundt hjørnet. Eller, jeg er ikke helt sikker jeg. Stilsurfer blogget om selected her, og hun bor jo i oslo....men jeg har ikke sett noen selected butikker i oslo enda ihvertfall ;)

Vanja sa...

Det finnes på Sandvika Storsenter hos Mols tror jeg det heter - rett ovenfor Gina Trikot er det i alle fall...

Ladybird sa...

Vanja: okidoki, takk skal du ha! da er du mer oppdatert enn selected sine hjemmesider ;)

silja sa...

bedre sent enn aldri;) men det finnes en flott selected femme butikk på moa i ålesund:)

Ladybird sa...

Takk for tips, hender nemlig jeg er i Ålesund. er det noe fint der da? :)