Sider

02.10.2008

Gucci goodies



O'herlige nagler! Disse kunne jeg lett fått plass til i samlingen.
Those golden studed booties is sexy.
Disse rå skinnstøvlettene med laaang frynsedusk. Ritsj ritsj nedover gata.
Swooch swooch down the street in these leather boots with a seriously long fringe on the side.
Photos: Style
Jeg elsker frynser, det vet dere. Denne er bankers!
I love fringes. No doubt.
3 gode grunner til å la Gucci sko deg denne høsten.
-------------------------------------------
3 reasons why you should let Gucci color your shoewardrobe this fall.

11 kommentarer :

Anonym sa...

de første og siste, nam nam nam

Ladybird sa...

Ingunn: De er fantastiske! Jeg går å sikler på noen på Zara nå om dagen, som er ganske like de nederste...men jeg syntes ikke lesten var så god...

Anonym sa...

Elsk!

Ladybird sa...

Åhhhja...det er virkelig noen godbiter!

Anonym sa...

Ja, jeg har også sett på Zara sin variant. Men disse fra Gucci er jo fantastisk flotte! Vil ha, og hadde kjøpt om lommeboken var enig...

Ladybird sa...

Sharon: Skulle gjerne hatt plass til dise i klesbudsjettet ja...de er fantastiske! Det var et eller annet med de fra Zara som ikke var helt perfekt...

Anonym sa...

åh elsket de nederste:)

Btw skjekk ut bloggen min, har kjempe give-away kjørende:)

Ladybird sa...

9cko: de nederste er fantastiske ;) Skal sjekke den ut jeg :)

ALISON sa...

the first pair of heels are divine, love the detail. www.thedailyalygator.blogspot.com

Robin sa...

I also post about the Gucci booties, they are just wonderful! I wish I had much money too buy them

Ladybird sa...

aly-gator: I love them as well, love that the studs are golden, not silver.


Robin: Their amazing, no wonder why many have posted about these ;)