Sider

02.10.2008

Glo Minerals pudderbørste








Photos: Ladybird, Beautybasket
For en liten stund tilbake fikk jeg tilsendt en av Glo Mierals sine børster fra Beautybasket. Når det kommer til makeup-børster, så har jeg et spekter fra billige H&M børster til dyrere kabukibørster. Jeg har hatt en tendens til å legge penger i kabukibørster til mineralsminken min, og små børster til for eksempel concealer og eyeliner. Børsten jeg har brukt til solpudder har vært fra H&M. Den har fungert fint, men selvfølgelig gir fra seg endel hår. Jeg har allerede noen produkter fra Glo Minerals, blant annet solpudder og lipglosser som jeg er kjempefornøyd med, så jeg så frem til å prøve denne store pudderbørsten fra Glo Minerals.


Førsteinntrykket da jeg pakket den opp var at selve børsten var veldig myk og en tanke mindre enn jeg var vant til å bruke. Første gangen jeg brukte den fikk jeg på altfor mye solpudder. Det var litt uvant å dosere solpudderert og roughen de første gangene, siden kosten er litt mindre enn jeg er vant til. Derfor er det også viktigere å fade ut solpudderet og roughen så overgangen ikke blir for synlige. Men med en gang jeg ble vant til hvor mye jeg skulle ha på kosten, så var det ingen vei tilbake. Børsten er myk og stor, den mister ikke hår under bruk, den virker veldig lett å holde ren og den gir enkelt et flott resultat. Det lønner seg å legge litt penger i makeup børstene sine, helt klart.


Bye bye H&M brush, a warm Welcome to my new Glo Minerals brush! En ny favoritt!
------------------------------------------------
Lovely Beautybasket sent me the Powderbrush from Glo Minerals. I have to admit, I have used a H&M brush this far...so it was a great surprise that I was going to test this quality brush. I was a bit smaller than my H&M brush, therefor a bit strange to use the first time. But once I got used to the size and shape of the brush I couldn't be more happy. You can easily get a great resault with this brush, it is easy to keep clean, and it doesn't shred one hair. I love it. Bye bye H&M brush, a warm wlcome to my new Glo Minerals Powder brush!

Ingen kommentarer :