Sider

01.10.2008

Faux fur and fabulous feet


Dette må være de perfekte høyhælede sandalene. Jeg elsker fargen på læret, formen, platåen, og det faktum at de har en stiletthæl istedet for en mer bastant hæl. Give it to me, please!
------------------------------------------
In my opinion these pins are wearing the definition of perfect sandals on heels. The color, the t-bar, the platform and the exciting stiletto instead of a more obvious stacked heel. I love it. Please, come home to me!

Photos: The Sartorialist
En pelsvest gjør mye for en garderobe. Og den her er et perfekt eksempel. Kombinasjonen med bare legger er uslåelig. Dessverre tillater ikke gradestokken det her for øyeblikket.
---------------------------------------------
A fur vest is a true statement piece in a wardrobe. The combination of a fur vest and those bare legs are breathtaking. Please make it faux.

6 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

I heart vests!

Diana Coronado sa...

Lovely dress

Anonym sa...

great post! I love it, please make it faux :-)

Ladybird sa...

Line: Den der er heftig og da ;)

Diana Coronado: The dress is amazing!

Mer: Thanx! And sure, I always keep it faux ;)

Anne sa...

Jeg tror nok, det er YSLs Tribute platforms... hvis du skulle have pengene til at investere :) Hvis jeg havde mange penge, ville jeg købe dem på stedet!

Ladybird sa...

Anne: Jeg tror også det er Tribute sandalen, skulle gjerne hatt $760 til overs som jeg kunne brukt på de, i den brune fargen...den røde er også lekker...og den sorte... ;)