Sider

08.09.2008

Streetstylish


Oki, der har du jobbantrekket mitt for en av de kommende dagene.

Fantastisk. Jeg elsker uformelige overdeler.

Bukser for den lekne. De hadde fungert som fy til en enkel kjole også...

Block color. Me like.

Skinny jeans og feminin topp

Jeg skulle likt å se tatoveringen hun har på underarmen, den er sikkert veldig fin...
Photos: Elle com
Jeg blir aldri lei god streetstyle. Mote er aller best når det er tolket av folk på gata. Her er et knippe veldig bra antrekk, fotografert i New yorks gater under Fashion Week.
------------------------------------------------
Stylish street style. I never godt tired og streetstyle pics, fashion is always on it's best when it's personlized by the woman you meet in the streets.

3 kommentarer :

Vertiginoso sa...

I would really like to stay under this soft yellow umbrella !!!!!!
The Rain can really be GLAMorous in such delightful company . . .

Marte sa...

det øverste antrekket og den nest nederste var nydelig :)

Ladybird sa...

Stilletostetico: Rain wont get more interesting :)

Marte: de har virkelig stil NY jentene. Det første er så enkelt, men så fint. Og jeg liker kombinasjonen av tilbehør på hun nest nederste!