Sider

03.09.2008

Gutta boys


Photos: Ladybird
Jeg gikk gjennom bildene på mobilen min og slettet alt som var gammelt. da kom jeg over dette bildet. Det tok jeg utenfor Colosseum kino, da jeg skulle se Batman. Hva er det med norske menn og sandaler? Ja, jeg vet at de der er veldig gode. Men det er faktisk mulig å kombinere komfort og estetikk. Misforstå meg rett.... Her har tydeligvis gutta noe å lære. Vi har verdens vakreste menn, spør du meg, men presentasjonen er ikke alltid på topp.
----------------------------------------------------
I was standing outside a cinema in Oslo, waiting for my boyfriend. We were going to se Batman (loved it!). And then this sight caught my attention. Is this the typical sandal for the male norwegians? These guys were in their twenties. Kind of sad. Of course comfort is important, don't get me wrong. But isn't there possible to keep it kind of cool, even if it's comfy. There is a lesson to learn, I guess.

Ingen kommentarer :